Per piacè diteci a vostra dumanda cù dettagli è vi risponderemu u più prestu pussibule.A causa di a differenza di tempu, qualchì volta a risposta pò esse ritardata, per piacè aspettate pacienza.Sì avete un bisognu urgente, chjamate +86 18692024417
L'Australiani spende miliardi di dollari annu nantu à i prudutti di bellezza, ma a maiò parte di l'imballaggi rimanenti finiscinu in discariche.
Hè stimatu chì più di 10 000 tunnellate di rifiuti cusmetichi in Australia finiscinu in discarica ogni annu, postu chì i prudutti cusmetichi ùn sò micca generalmente riciclati da a strada.
Questu hè perchè sò troppu chjuchi per esse classificati in facilità cunvinziunali è spessu cuntenenu materiali cumplessi è mischiati è prudutti residuali, chì facenu difficiuli di riciclà cù u vetru ordinariu è u plastica.
Allora chì duvete fà cù u vostru vechju maquillaje è perfume?
Chì faci a cumpagnia ?
Un numeru crescente di marchi di bellezza australiani è internaziunali è rivenditori offrenu avà prugrammi di ricuperazione induve pudete rinvià i prudutti di bellezza usati in a tenda per u riciclamentu.
Sti prudutti, cumpresi i tubi di crema di a pelle, vassoi di ombretti di plastica è metalli, fundazioni è buttigli di prufume, sò classificati in diversi flussi di rifiuti cum'è vetru, metallu, plastica molle è dura.
Allora sò mandati per trasfurmazioni per esse trasfurmati in altri prudutti.
U risultatu finale di i rifiuti dipende da a cumpagnia chì face u riciclamentu è u materiale di l'imballu.
A cumpagnia australiana di riciclamentu Close the Loop converte i plastichi in additivi di asfaltu per e strade.
Certi plastichi rigidi ponu esse tagliuzzati è usati cum'è additivi di cimentu, mentre chì u vetru pò esse trituratu è utilizatu com'è sustitutu di sabbia per l'edificazioni in l'industria di a custruzione, hà dettu.
Altre cumpagnie, cum'è TerraCycle, dicenu chì i so rifiuti plastichi riciclati ponu esse aduprati in letti di giardinu, parchi di ghjocu all'apertu è scherma.
Quale hè chì face u riciclamentu ?
In questa fase, l'imprese private, micca i cunsiglii lucali, sò rispunsevuli di riciclà in l'industria di bellezza è cosmetica.
Close the Loop hà annunziatu recentemente una prova di cullezzione di maquillaje cù u giant di vendita al dettaglio Myer, induve i cunsumatori anu finu à a mità di settembre per rinvià qualsiasi maquillaje utilizatu in i magazini participanti.
MAC Cosmetics hè ancu parte di u prucessu, chì aiutarà à investigà a viabilità di un prugramma naziunale di riciclamentu di bellezza.
U prucessu in ciclu chjusu hè statu finanziatu da una cuncessione di $ 1 milione da u guvernu federale.
Un portavoce di u ministeru federale di l'ambiente hà dettu chì finanziava a prova perchè i cosmetichi sò difficiuli di riciclà "per via di u prucessu normale".
"U prughjettu stabiliscerà un schema di riciclamentu di cusmetichi creendu una reta di cullizzioni integrata chì raccoglierà, processerà è riciclerà i rifiuti da i prudutti cusmetichi", hà dettu u portavoce.
Ghjucà o pause spaziu, M per mute, frecce manca è diritta per circà, frecce su è giù voluminu.
I principali rivenditori di bellezza cum'è Mecca, David Jones, Jurlique, Olay, Sukin è Schwarzkopf sò ancu in esecuzione di prugrammi di pagamentu, in partenariatu cù a ditta internaziunale TerraCycle.
Jean Bailliard hè u CEO di TerraCycle Australia/NZ, chì hà recentemente assuciatu cù a multinaziunale francese Sephora.
"Avemu partenarii cù marche è rivenditori cum'è Sephora per pagà per a cullizzioni è u riciclamentu", disse.
Questu significa chì e marche paganu a fattura.
"Ùn cunfiemu micca di u valore di plastica per copre i nostri costi", disse.
"Avemu u finanziamentu da l'industrii chì volenu fà u dirittu".
Jennie Downes, ricercatore in l'Istitutu per a Sostenibilità di l'Università di Monash, hà dettu chì era ancu i primi tempi per riciclà i cosmetichi è micca ancora economicamente viable.
"[U novu] schema di riciclamentu avarà difficultà à cumpete cù l'enorme quantità di plastica chì hè attualmente prodotta è messa in u mercatu", disse.
Ella disse chì ci era ancu una quistione di s'ellu ci era abbastanza dumanda di prudutti riciclati, una sfida micca solu per l'industria di bellezza, ma per u riciclamentu in tutta l'Australia.
Chì ùn si pò micca riciclà ?
Diversi piani anu regule diverse, per quessa, hè megliu cuntrollà induve avete restituitu l'imballu per vede ciò chì ponu purtà.
In generale, i prugrammi di riciclamentu ponu piglià cose cum'è crema per a manu o per u corpu, ombra d'ochju, eyeliner, mascara, o qualsiasi altru pruduttu di cura di i capelli o di a pelle.
Anu duru à accettà l'aerosols è i smalti di unghie fatti di materiali cumplessi, è ponu ancu esse inflammabili.
TerraCycle è i so marchi partenarii ùn accettanu micca aerosols o smalti per unghie perchè dice chì sò difficiuli di spedinu per posta.
TerraCycle dice ancu chì pò riciclà solu imballaggi vioti.
A prova Myer finanziata da u guvernu cù Close The Loop prova l'accettazione di prudutti cum'è aerosols è smaltu per unghie per vede s'ellu ponu truvà un modu per trasportà è riciclà in modu sicuru.
A prova accettà ancu l'imballu cù u pruduttu rimanente, ancu s'è a maiò parte di i prugrammi di ripresa necessitanu chì u pruduttu restituitu sia viotu.
Cumu sapè se un pruduttu hè statu veramente riciclatu?
Hè difficiule, ma l'investigatore Jenni Downes dice chì hè megliu cunfidendu chì l'imprese facenu a cosa bona è pigliate l'abitudine di pruvà à riciclà i prudutti chì avete digià ghjittatu in u bin.
"Ci hè certamente un pocu scetticismu è sfiducia chì l'imprese ponu esse greenwashing", disse.
"Pensu chì stu tipu d'infurmazione aumenta a fiducia in quantu hè statu tornatu, ciò chì hè diventatu, s'ellu hè accadutu lucale o oltremare".
In quantu à a quantità di prudutti riciclati o u tipu di cose chì si trasformanu, i numeri sò prubabilmente chjuchi in prima, a Sra Downes hà dettu.
"Hè bè perchè sò novi", disse.
"Ma ponu cuntà a storia è pubblicà e dati ... perchè s'ellu ùn sparte micca sta informazione, hè difficiule per i clienti di fiducia in elli".
Un'altra cosa da cunsiderà hè di cambià à i prudutti ricaricabili, chì guadagnanu pupularità in u mercatu, disse.
"U riciclamentu hè definitivamente l'ultima linea di difesa, è da una gerarchia, riutilizazione è imballaggi ricaricabili sò ancu bè", disse.
Call us today at +86 18692024417 or email info@topfeelgroup.com
Tempu di Postu: Aug-08-2022