Procter & Gamble hà dettu chì annantu à l'anni, a cumpagnia hà investitu milioni di dollari in a pruduzzione è a prova di prudutti di rimpiazzamentu di detergenti, è avà travaglia dura per prumove in i cosmichi mainstream è i campi di cura di u corpu.
Recentemente, Procter & Gamble hà iniziatu à furnisce creme per a faccia cù ricariche nantu à u situ ufficiale di a so marca OLAY, è pensa à espansione e so vendite in Europa à principiu di l'annu prossimu.U portavoce di Procter & Gamble, Damon Jones, hà dettu: "Se a sustituzione hè accettata per i cunsumatori, l'usu di plastica di a cumpagnia pò esse ridutta di 1 milione di lire".
U Body Shop, chì era statu acquistatu prima da u Gruppu Natura di u Brasile da u Gruppu L'Oréal, hà ancu dichjaratu chì pensa à apre "stazioni di benzina" in i magazzini di u mondu l'annu prossimu, chì permette à i cumpratori di cumprà cuntenituri cosmetichi riutilizabili per u gel di doccia di The Body Shop Body Shop o. crema per a faccia.Hè infurmatu chì a marca offriva rimpiazzamenti in i so magazzini à l'iniziu di l'anni 1990, ma a causa di a mancanza di dumanda di u mercatu à l'epica, a produzzione hè stata interrotta in 2003. Chjamavanu nantu à u situ ufficiale."U nostru schema Return, Recycle, Repeat hè tornatu.È hè più grande chè mai.Avà hè dispunibule in tutti i magazzini di u Regnu Unitu * cù u scopu di esse in 800 magazzini in 14 paesi à a fine di u 2022. È ùn pensemu micca di firmà quì.."
Unilever, chì hà prumessu di riduce u cunsumu di plastica à a mità di u 2025, hà annunziatu in uttrovi chì pensa à lancià rimpiazzamenti di deodoranti di marca Dove cù u sustegnu di u sistema di shopping zero-waste LOOP.U sistema di shopping hè operatu da TerraCycle, una sucietà di riciclamentu amichevule à l'ambiente, per furnisce i cunsumatori cù prudutti durable è ricariche.
Ancu s'è da u puntu di vista di l'amichevule ambientale, a prumuzione di l'equipaggiu di rimpiazzamentu hè imperativa, ma attualmente, in tutta l'industria di i beni di cunsumu, l'intruduzioni di l'equipaggiu di rimpiazzamentu pò esse qualificatu cum'è "mistu bè è male".Certi voci signalatu chì a prisenza, a maiò parte di i cunsumatori in u mondu utilizanu troppu casuale, è hè difficiule di sbarazzarsi di imballaggi "disponibili".
Unilever hà dettu chì, ancu s'è u prezzu di l'equipaggiu di rimpiazzamentu hè relativamente prezzu, di solitu 20% à 30% più prezzu di l'equipaggiu formale, finu à avà, a maiò parte di i cunsumatori ùn anu micca cumprà.
Un portavoce di P&G hà dettu chì ancu se i cunsumatori appruvanu l'usu di rimpiazzamenti per certi prudutti di a casa, a situazione hè più cumplicata quandu sò appiicati à i prudutti di cura persunale, cum'è u shampoo Pantene è a crema OLAY.
Per i cusmetichi, l'imballaggio di u produttu hè unu di i fatturi impurtanti chì attranu i cunsumatori è rinfurzà a viscosità di i cunsumatori, ma hè ancu ligatu à i prublemi ambientali, chì facenu l'imprese di bellezza un dilema.Ma avà, l'attenzione di a ghjente à u sviluppu sustenibile hè in crescita."Reshaping" l'imballaggi cosmetichi hè diventatu un tema caldu, è l'attitudine di prutezzione di l'ambiente di a marca attraerà invisibbilmente più cunsumatori.
Hè imperativu di implementà u cuncettu di l'equipaggiu di sustituzione, chì hè determinatu da i tendenzi di u mercatu è u nostru ambiente globale.Attualmente, vedemu chì parechje marche di cusmetichi prumove i prudutti cunnessi.Per esempiu, i prudutti di burro di karité di marca australianaMECCA Cosmetica, ELIXIRdi marca giapponese Shiseido,TATA HARPERdi i Stati Uniti è cusì.Queste cumpagnie anu a reputazione di a marca è a prutezzione di l'ambiente, chì ponu avè assai influenza in u mercatu.È a sezione di sviluppu di u nostru Topfeelpack hè ancu travagliatu duru in questa direzzione.I nostri stampi cum'è PJ10, PJ14,Vasetti cosmetici PJ52ponu scuntrà i bisogni di i clienti cù imballaggi rimpiazzabili, è furnisce li cù l'imaghjini di marca sustinibili è bella.
Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021